Ruszyła II edycja MUSIC FOR LIFE – Słuchaj, Klikaj, Pomagaj! Specjalnie dla Kampanii powstał utwór duetu SZALWINSKA – KOVALCZYK, który jest już do nabycia w postaci cyfrowej na stronie www.musicforlife.pl jako PIOSENKA Z SERCEM

150x110

 

II edycja MUSIC FOR LIFE skierowana jest do wszystkich, którzy kochają muzykę i chcą pomóc Centrum Zdrowia Dziecka w zakupieniu sprzętu dla najmłodszych pacjentów z problemami słuchu. Sukces I edycji sprawił, że w 2013 roku MUSIC FOR LIFE znacznie poszerzy zakres aktywności. Nową odsłonę Kampanii inauguruje polsko-luksemburski singiel światowej sławy pianistki Beaty Szałwińskiej i funky jazzowego wokalisty Pawła Kowalczyka.

Utwór „No words” duetu SZALWINSKA – KOVALCZY jest już do nabycia w postaci cyfrowej na stronie www.musicforlife.pl, jako pierwsza specjalnie skomponowana i przekazana Kampanii PIOSENKA Z SERCEM. Singiel zostanie również wydany w ekskluzywnej wersji miniCD. Jest to jedno z bardziej oczekiwanych wydarzeń muzycznych tej wiosny, a także szlachetna inicjatywa artystów! Do singla powstał teledysk, który można obejrzeć na kanale MUSIC FOR LIFE  www.youtube.com/user/MusicForLIfePL

 „Z wielką radością dzielę się tym, co kocham i czym wypełnione jest moje życie - muzyką. Jestem bardzo szczęśliwa, jeśli mogę komuś pomóc i ofiarować muzykę płynącą prosto z serca!” – mówi Beata Szałwińska, Ambasadorka II edycji Kampanii MUSIC FOR LIFE.

 „Zależy mi, aby dzieci z problemami słuchu mogły tak samo jak każdy z nas odbierać muzykę, słyszeć ją i przeżywać związane z nią emocje. To zainspirowało mnie do napisania tekstu „No words” („Bez słów”). Ten wyjątkowy utwór dedykowany Kampanii MUSIC FOR LIFE, wykonany wspólnie ze wspaniałą pianistką Beatą Szałwińską, to prawdziwa PIOSENKA Z SERCEM! - dodaje Paweł Kowalczyk, Ambasador II edycji Kampanii MUSIC FOR LIFE.

 Nowością, jaka pojawi się w 2013 roku będzie Plebiscyt na PIOSENKĘ Z SERCEM dla debiutantów i młodych artystów oraz specjalnie wydana składanka MUSIC FOR LIFE, zawierająca PIOSENKI Z SERCEM, przekazane na rzecz Kampanii lub specjalnie skomponowane przez gwiazdy zaproszone do udziału w II edycji.  

Realizować będziemy również projekt, w ramach którego na polskim rynku muzycznym pojawi się możliwość wydania przez artystów PŁYTY Z SERCEM. Określona kwota ze sprzedaży każdego egzemplarza płyty oznaczonej logo Kampanii MUSIC FOR LIFE zasili konto Fundacji ORIMARI i zostanie przekazana na zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla Centrum Zdrowia Dziecka.

W trakcie II edycji MUSIC FOR LIFE internauci będą mogli korzystać z odświeżonego serwisu www.musicforlife.pl, w którym znajdą się najnowsze informacje o planowanych wydarzeniach, konkursy, filmy, wywiady oraz oczywiście platforma do głosowania. Zapraszamy również na nasz fan page na www.facebook.com/MusicForLifePL, gdzie na bieżąco aktualizujemy nowinki na temat muzycznych wydarzeń w Polsce i na świecie. 

MUSIC FOR LIFE to jedyne przedsięwzięcie w Polsce, które na dużą skalę wykorzystuje potencjał muzyki dla celów dobroczynnych, dodatkowo promując młode talenty muzyczne. Specjalnie stworzona platforma internetowa musicforlife.pl umożliwia zbieranie środków finansowych na leczenie i rehabilitację dzieci. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez wsparcia Ambasadorów Kampanii oraz wielu innych artystów, którzy popierają nasze działania. Ze swojej strony serdecznie zapraszam wszystkich przedstawicieli polskiej sceny muzycznej do włączenia się w naszą Kampanię. Wierzę, że cel jaki sobie postawiliśmy, wart jest naszego zaangażowania” – mówi Marzenna Szustkowska, prezes Fundacji ORIMARI.

 

Pomysłodawcą i organizatorem Kampanii jest Marzenna Szustkowska – prezes Fundacji ORIMARI (www.orimari.com). Fundacja od 2006 roku zajmuje się pomaganiem dzieciom, główne poprzez zakup sprzętu medycznego dla dziecięcych oddziałów szpitalnych. Od 2008 roku prowadzi też kampanię społeczno-edukacyjną „Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – BADAJ SWOJE DZIECKO” na rzecz profilaktyki chorób u dzieci.

Beata Szałwińska to światowej sławy pianistka polskiego pochodzenia, założycielka „Aconcagua Project”, działającego przy Filharmonii Narodowej w Luksemburgu. Paweł Kowalczyk jest charyzmatycznym wokalistą funky jazz, finalistą III edycji programu IDOL. 8 marca w studio 

S4 Polskiego Radia powstał ich wspólny singiel SZALWINSKA - KOVALCZYK „No words”. Ten mistrzowski duet to zapowiedź niezwykłego wydarzenia muzycznego, będącego wynikiem połączenia talentu cenionej na świecie pianistki oraz jednego z największych „czarnych” głosów polskiej sceny muzycznej.

Singiel jest uwspółcześnioną wersją utworu „Jours passes” dziewiętnastowiecznego artysty Léo Delibes. Beata Szałwińska opracowała nowoczesną aranżację muzyczną utworu, a Paweł Kowalczyk napisał do niej wyjątkowy tekst. W ten sposób powstało jedyne w swoim rodzaju połączenie muzyki klasycznej z neo-jazzowym wykonaniem wokalnym. Nad jakością nagrań czuwał Jarosław Regulski, jeden z najwybitniejszych polskich reżyserów dźwięku. Producentami singla są Beata Szałwińska oraz Paweł Kowalczyk. Do singla powstał klip, obrazujący pracę artystów w Polskim Radiu, do którego zdjęcia wykonał Bartłomiej Szkop.

Kampanię w 2012 roku honorowo wsparli artyści polskiej sceny muzycznej a wśród nich m.in.: Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska, Piotr Kupicha – Ambasadorowie kampanii, a także: Maryla Rodowicz, Mietek Szcześniak, Halina Mlynkova, Lora Szafran i Michał Urbaniak.

Zwycięzcą konkursu I edycji kampanii MUSIC FOR LIFE w 2012 roku został zespół TUNE, który zebrał największą ilość głosów internautów i otrzymał pierwszą nagrodę.

Działania public relations oraz social media w ramach kampanii MUSIC FOR LIFE koordynują Weronika Nowak z agencji OPUS MEDIA oraz Krystian Szczodrowski z CONNECTION Agencja Kreatywna i Public Relations.